10% rabatu na zakup tuszy do drukarek w sklepie stacjonarnym
olmar it, laptopy poleasingowe, laptopy, komputery, sprzedaz, serwis , naprawa, akcesoria komputerowe, sklep komputerowy, sklep internetowy, pan szpak, wydruki, drukarnia, ksero, foto, gadzety, marketing, uslugi komputerowe, telefony, drukarki, ozorkow, starzynskiego, pan szpak, przesylki kurierskie, dhl, dpd, inpost, orlen paczka, paczkomat, paczkopunkt, drukarnia, ksero, wydruki,

Gwarancje reklamacje i zwroty

Reklamacje należy zgłaszać mailowo  na adres: biuro.olmarmed@gmail.com

 lub telefonicznie pod nr tel: 513 027 516 

 Po konsultacji klient odsyła towar do  siedziby firmy.

 Do przesyłki należy dołączyć:

  • Informację o usterce

  • Telefon kontaktowy

  • Adres zwrotny

Laptopy proszę odsyłać bez haseł na Windowsie, z hasłem  zapisanym na kartce lub z dodatkowym niezahasłowanym kontem.

2015 08  1439894463 gwarancja1

Warunki gwarancji :

1. Na sprzęt używany udzielamy gwarancji 30 dni od daty zakupu, chyba że na aukcji napisane jest inaczej lub sprzęt jest objęty gwarancją producenta.  Sprzęt nowy objęty jest 12 lub 24 miesięczną gwarancją.

2. Uszkodzony sprzęt reklamujący powinien dostarczyć do firmy OLMAR IT Sp. z o.o. osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską  (koszta przesyłki ponosi reklamujący)

3. Sprzęt wysyłany do reklamacji powinien być odpowiednio zapakowany oraz dobrze zabezpieczony, elementy elektroniczne oraz wrażliwe na wstrząsy i upadki np. matryce LCD lub Dyski HDD powinny być dobrze zabezpieczone folią bąbelkową.

4. Gwarancja obowiązuje od daty wystawienia dokumentu sprzedaży oraz karty gwarancyjnej.

5. Warunkiem przyjęcia wadliwego sprzętu do reklamacji jest dostarczenie go do firmy OLMAR IT Sp. z o.o. wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną oraz dokładnym opisem usterki.

6. Wady i uszkodzenia sprzętu powstałe w okresie obowiązywania gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 21 dni od daty otrzymania sprzętu. W uzasadnionych i wyjątkowych przypadkach firma OLMAR IT Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wydłużenia tego terminu do 60 dni.

7. Jeśli naprawa wadliwego sprzętu lub wymiana na identyczny okaże się nie możliwa wówczas Firma OLMAR IT Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wymiany reklamowanego towaru na towar o zbliżonej wartości i podobnych parametrach.

8. Gwarancją nie są objęte: 

  • elementy eksploatacyjne ulegające naturalnemu zużyciu,

  • uszkodzenia wynikłe z wad zasilania, pożaru, powodzi oraz niewłaściwego użytkowania sprzętu, 

  • czynności związane z bieżącą konserwacją sprzętu, 

  • błędy natury programowej spowodowane niewłaściwą instalacją oprogramowania, niewłaściwą instalacją sterowników, uszkodzenia spowodowane przez inne oprogramowanie ( np. wirusy)

9. Firma OLMAR IT Sp. z o.o. nie odpowiada za utratę danych związanych z uszkodzeniem jakiegokolwiek nośnika danych oraz za dane obecne na wysłanym do reklamacji nośniku danych. 

10. Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w następujących przypadkach: 

  • gdy dokonano naprawy lub przeróbki przez osoby nieuprawnione, które doprowadziły do uszkodzenia sprzętu (np. przeprogramowano nieprawidłowo BIOS, zdjęto oryginalne chłodzenie, zastosowano nieodpowiedni zasilacz, zerwano plomby gwarancyjne itp.) 

  • gdy element nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, ( np. powstałych przy uderzeniu lub przy używaniu nieodpowiednich narzędzi, np. pęknięcie matrycy , zalanie klawiatury itp. )

  • gdy sprzęt używany był niezgodnie z jego podstawowymi parametrami lub funkcją

  • gdy nie zapewniono odpowiednich warunków do poprawnego działania sprzętu(np. Chłodzenie )

11. Jeżeli dostarczony do reklamacji sprzęt okaże się sprawny Firma OLMAR IT Sp. z o.o. ma prawo obciążyć reklamującego kosztami testowania sprzętu oraz kosztami przesyłki, natomiast w wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta produkt będzie przez sprzedawcę przechowywany nie dłużej niż 30 dni po czym zostanie zniszczony.

12. Przesyłkę zwrotną od firmy OLMAR IT Sp. z o.o. z towarem po rozpatrzeniu gwarancji należy zawsze dobrze sprawdzić w obecności kuriera. W wyniku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić stosowny protokół wraz z kurierem.

13 . Sprzęt wystawiony jako nietestowany to sprzęt lub podzespół, którego z przyczyn technicznych bądź braku reszty części nie jesteśmy w stanie rzetelnie przetestować. Może okazać się sprawny jednak należy traktować go jako USZKODZONY ponieważ nie udzielamy na niego żadnej gwarancji, nie podlega także zwrotowi. 

– Sprzęt wystawiony jako nietestowany, uszkodzony, bądź zakupiony w opcji licytacji nie podlega zwrotowi. ** Art. 557. § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 

14. Firma OLMAR IT Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany warunków gwarancji. Nowe warunki gwarancji nie będą działać wstecz.

.

Zwroty:

Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14dni od odebrania przesyłki. Zwrot towarów dotyczy zakupów konsumenckich.
Do zwrotu w ramach programu „zwrot w ciągu 14 dni” kwalifikują się tylko przedmioty kompletne, bez śladów użytkowania w stanie nie pogorszonym niż w momencie doręczenia klientowi.
W celu zwrotu towaru należy odpowiednio zabezpieczony i kompletny towar należy wysłać na adres sklepu:

Dołączając do przesyłki formularz zwrotu towaru (dowolny wzór)

65 / 100
Shopping Cart