Jak (Nie) Dbac o Jakość w Twojej Firmie
Wstęp
Witaj w świecie, gdzie “jakość” to tylko słowo, które pięknie wygląda na papierze, a w praktyce… cóż, kto by się tym przejmował?
Rozdział 1: Kontrola Jakości – Czyli Jak Nic Nie Kontrolować
Zapomnij o nudnych procedurach kontroli jakości. W końcu, jeśli nikt nie sprawdza, to znaczy, że wszystko jest w porządku, prawda?
Rozdział 2: Szkolenia – Czyli Jak Oglądać Slajdy i Ziewać
Szkolenia z jakości to świetna okazja, aby przespać się przez kolejne prezentacje o normach ISO, które i tak nikt nie pamięta.
Rozdział 3: Feedback od Klienta – Czyli Jak Ignorować Opinie
Klient napisał, że coś jest nie tak? To na pewno jakiś błąd. W końcu klient zawsze się myli, a my zawsze mamy rację.
Rozdział 4: Audyty – Czyli Jak Ukrywać Wszystkie Problemy
Audyty to świetny czas, aby pokazać, jak dobrze potrafimy ukrywać wszystkie problemy. Wystarczy trochę magii i… voilà!
Rozdział 5: Ciągłe Doskonalenie – Czyli Jak Stagnować z Uśmiechem
Ciągłe doskonalenie? Brzmi jak dużo pracy. Lepiej zostawmy wszystko tak, jak jest – przecież nikt nie zauważy różnicy.
Zakończenie
Pamiętaj, jakość to nie tylko słowo – to cała filozofia… którą można zignorować, jeśli tylko masz do tego odpowiednią ilość humoru i dystansu.