10% rabatu na zakup tuszy do drukarek w sklepie stacjonarnym

Metody zarządzania czasem w Twojej firmie – Zasada Pareto, Technika Pomodoro, Macierz Ensenhowera.

Share it

Metody zarządzania czasem w Twojej firmie – Zasada Pareto, Technika Pomodoro, Macierz Ensenhowera.

czas (3).jpg

Zarządzanie czasem w Twoim biznesie.

Benjamin Franklin zwykł mawiać:
„Czas to pieniądz.”
Jest w tym wiele prawdy.
Skoro piszemy sporo o zarządzaniu pieniędzmi,może warto nawiązać przy okazji do zarządzania naszym czasem.
Tym bardziej że pojęcie czasu i pieniędzy jest ściśle ze sobą związane.
Za nasze pieniądze możemy kupić czas wolny zatem właściwe gospodarowanie naszym czasem jest równie ważne jak gospodarowanie naszymi pieniędzmi.
Kluczem do sukcesu jest poznanie metod zarządzania i optymalizacji naszego czasu.
Poznaj te metody i zacznij je wdrażać w swoje życie.
key-2114046_960_720.webp
Nie będę się powtarzać zatem w skrócie.

1. Zasada Pareto.

„Tylko 20% naszego wysiłku daje nam 80% skutecznych efektów”
99pyU5Ga1kwqSXWA2evTexn6YzPHotJF8R85JZsErvtTWYhJcZuY2kBsr2q7NjDfjAjofctBZL8yiRjwaaxhWX9QdVyyYTgeoSWoXoo774k6gQZc8Ws41iAp7yYc3qXAE2.jpg
Więcej dowiesz się tutaj:

2. Technika Pomodoro.

Podziel swój czas pracy na 25 minutowe cykle i pamiętaj o przerwach i odpoczynku pomiędzy nimi.
TZjG7hXReeVoAvXt2X6pMxYAb3q65xMju8wryWxKrsghkLaMep5zeGfwUY12PNnHgTJC5P4a86rnhEzvFp1sQkHmhW2mioeR7jZMYvoe43ScTV6ocuBxUKk24zYfvrB1eRCUmkqLzSQtjp.png

3. Macierz Eisenhowera.

Macierz Einsenhowera w dużym skrócie mówi na temat podziału naszych zadań wg pierwszeństwa ich wykonywania.
Sprawdza się to w momencie kiedy mamy naprawdę dużo pracy.
Podzielmy nasze zadania wg schematu:
  • Ważne i pilne.
  • Ważne i niepilne.
  • Nieważne i pilne.
  • Nieważne i niepilne.
macierz.jpg

Analizując ilustracje można wywnioskować:

Zadania pod kątem ich czasu realizacji dzielimy na pilne i niepilne.
Zatem siedząc przy komputerze w biurze w piątkowe popołudnie mamy do wykonania następujace zadania.
computer-2265803_1920.jpg
  • przygotowanie dokumentacji do księgowego,
  • odpowiedz na maile od naszych partnerów biznesowych,
  • pozostała korespondencja przez internet;
  • bezcelowe przeglądanie internetu,
możemy podzielić naszą pracę używając Matrycy Eisenhowera.
  • księgowy i dokumenty – Ważne i pilne.
  • maile do naszych współpracowników – Ważne i niepilne.
  • korespondencja z koleżanką czy kolegą na Facebooku – Nieważne i pilne.
  • przeglądanie filmików np na Youtube – Nieważne i niepilne.
Księgowy otrzymał dokumenty, maile do współpracowników zostały wysłane.
Zapanowało lekkie rozluznienie, myślimy już o weekendzie.
Za 2h kończymy przecież pracę.
summer-1346286_960_720.jpg

Planując w ten sposób nasze zadania, kiedy w poniedziałek po weekendzie wrócimy do swoich obowiązków mamy większą szanse płynnie i bez zgrzytów zacząć nowy tydzień.

Masz problemy finansowe , prawne, chcesz zainwestować swoje pieniądze, mogę Ci pomóc:

Mariusz Bedoński – Marcelina Toman
Kancelaria Prawo-Finanse sp z.o.o
Pomoc prawna – finansowa.
Infolinia telefoniczna: +48 500-507-200
Zapraszam do lektury.
prawo-finanse zgłos online
tekst alternatywny
tekst alternatywny

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Zapisz się do newslettera aby otrzymywać powiadomienia o nowych postach
MEGA OFERTA
Tusze do drukarek 10% taniej
Ostatnie artykuły
Shopping Cart